piątek, 29 stycznia 2021

Jak zatrudniać pracowników

Aby proces rekrutacji nowego pracownika przebiegł pomyślnie, należy przede wszystkim jasno i tak określić, czym ta osoba zajmowała się zajmować oraz które są wymagania co do jej wykształcenia, umiejętności, doświadczenia zawodowego a czasem nawet posiadania takich cech charakteru niezbędnych z punktu widzenia rekrutującego.


Im dokładniej uda się wskazać profil idealnego kandydata, tym chętnie jest później taką osobę znaleźć. Kolejnym krokiem jest opublikowanie ogłoszenia oraz selekcja przysłanych dokumentów aplikacyjnych.

Po wstępnej selekcji następuje najtrudniejszy chyba etap procesu rekrutacji, czyli rozmowy kwalifikacyjne. Podczas rozmów kwalifikacyjnych następuje bowiem konfrontacja informacji zawartych w nadesłanych przez kandydatów CV ze stanem faktycznych.

O szkoleniach i rekrutacji: Szkolenie z rekrutacji

Etap rozmów kwalifikacyjnych powinien zakończyć się wyborem najlepszego kandydata. Jeśli jednak tak się nie stanie, procedurę rekrutacji trzeba przeprowadzić ponownie.
Oczywiście, w każdej firmie proces rekrutacyjny wygląda nieco inaczej, natomiast większość stosuje z powodzeniem powyższy, tradycyjny model.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Służebność

Piastowanie ważnych stanowisk urzędowych jest połączone z posiadaniem profesjonalnej wiedzy, umożliwiającej profesjonalne wykonywanie poszcz...